کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316534 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت اینترنت ارزان و تلفن گران شد

پس از ماه‌ها برگزاری جلسات کارشناسی، بالاخره کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شب گذشته خود، موافقتش را با کاهش قیمت اینترنت و افزایش نرخ‌های تلفنی اعلام کرد. به گزارش مهر، در این جلسه که با حضور آقای محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت عنوان رئیس کمیسیون و سایر اعضا برگزار شد، در مورد نرخ‌های تلفن و اینترنت تصمیم‌گیری‌های نهایی صورت گرفت.

کاهش قیمت اینترنت

به گزارش سافت گذر به نقل ازدیجیرو؛ بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده در این جلسه، کمیسیون تنظیم مقررات جدول‌های تعرفه جدیدی را برای قیمت اینترنت و تلفن ثابت تصویب کرد که طی آن در مجموع نرخ اینترنت برای کاربر نهایی کاهش خواهد یافت. این درحالی است که نرخ‌های تلفن ثابت بر اساس حداقل کارکرد و همچنین آبونمان و حق اتصال در مجموع با افزایش روبه‌رو خواهد شد

کمیسیون تنظیم مقررات در مصوبه خود مبنی بر کاهش قیمت پهنای باند اینترنت که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به‌زودی به شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت توزیع خواهد شد، تاکید کرد و بر این اساس مقرر شد تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت کشور، قیمت اینترنت نهایی خدمات خود که به دست مصرف کنندگان می‌رسد را با کاهشی مشخص همراه سازند.

علاوه بر آن نرخ اتصالات اینترنت موبایل نیز مشخص شد که در گزارش‌های آینده به‌طور مفصلی به آن پرداخته خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های تازه دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات امروز در مورد جزئیات و ارقام تعیین شده دقیقی که در این مصوبه وجود دارند اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پیش از این وزیر ارتباطات از کاهش بیش از ۱۵ درصدی نرخ اینترنت خبر داده بود. در همین حال وی با افزایش نرخ آبونمان تلفن ثابت و حق اتصال تلفن از ۵۰ هزارتومان به ۲۵۰ هزارتومان تلویحا موافقت کرده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32468 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیرو تاریخ خبر: 1395/03/24 تعداد مشاهده: 1793
کلید واژه ها: ,
سافت گذر